Start / Våra tjänster / Ekonomisk förvaltning / Ekonomisk och administrativ förvaltning i BRF

Ekonomisk och administrativ förvaltning i bostadsrättsförening

Vi förenklar arbetet för dig som är styrelsemedlem i en bostadsrättsförening. Tjänsterna skräddarsys efter era behov.

Vi kan bland annat hjälpa till med:

  • Budgetarbete
  • Fakturahantering
  • Löpande bokföring och årsredovisning
  • Rapportering och uppföljning
  • Utbetalning av löner och arvoden
  • Säkerställa till att ni följer lagar och regler

Uthyrning av lokaler och hyresbostäder

Vi på Axcell hjälper även fastighetsägare att hyra ut sina lediga lokaler och hyreslägenheter. Om ni önskar kan vi ta även hand om all hyresadministration, där vi sköter den dagliga kontakten med hyresgästerna, sköter driften och löser de problem som uppstår i fastigheten.

Se alla lediga lägenheter

Se alla lediga lokaler

Och du, du vet väl om att det är superenkelt att byta ekonomisk förvaltare? Kontakta oss så tar vi hand om allt det praktiska.

Behöver du hjälp med ekonomisk och administrativ förvaltning i BRF?

Skriv in din plats så matchar vi dig med närmaste kontaktperson

        Referenser